Tuesday, December 27, 2011

happy birthday mira!




"happy birthday to me..
happy birthday to me..
happy birthday to mira..
happy birthday to me..."


you know what! saya dah 22 tahun..huh rase memang sangatla muda lagi kan..hehe. Alhamdulillah dan bersyukur sangat sangat kepada Allah S.W.T kerana saya masih bernafas di muka bumi ini. harap untuk ulangtahun kelahiran ini akan membuatkan saya lebih bersemangat dan akan kuat untuk menempuh hari hari yang bakal datang. walaupun ini pertama kali saya celebrate birthday seorang diri atau dengan erti kata lain 'single' cewahh ayat nak poyo gile kan..hehe..saya tetap tabah. walaupun dah macam macam saya buat untuk pujuk awak kembali kepada saya. awak tetap tak akan terima saya lagi dalam hidup awak kan.awak dah cukup mengajar saya apa ertinya cinta yang sebenarnya.saya akan cuba untuk memperbaiki kesilapan saya yang sebelum ini.bukan untuk awak, tapi untuk kebaikan diri saya sendiri. terima kasih sebab awak dah menyedarkan saya.awak, saya dah cukup penat tunggu awak.penat sangat. saya sangka selama ni awak bahagia dengan saya. tapi tak pernah kan. saya harap awak akan temui kebahagiaan yang awak ingin kan selama ni, yang awak tak pernah dapat dari saya. sorry sebab selama empat tahun ni saya tak dapat memberikan awak kebahagiaan. saya sedar semua tu kesilapan dari saya. saya tak akan salahkan awak..


dah dah tak payah nak touching touching lagi okay..hee..


okay kepada my family, my pakcik pakcik and my auntie auntie and tak lupa jugak my cousin yang cantik dan hensem sangat tu..thanks for the hadiah. memang moment yang paling tak boleh dilupakan.korang memang family yang paling happening dalam dunia ni. tanpa korang saya tak akan segembira macam ni.



p/s: and lagi sekali nak cakap.. happy birthday to me!



weeehhhhooo....



10 comments:

  1. BOLEHLA MASUK LINE NI..YEAA

    ReplyDelete
  2. mungkin akn dipertimbangkan..hahahaha

    ReplyDelete
  3. yesss!!...btol ni??

    ReplyDelete
  4. Ckpla btol2..saya dh lama follow blog awk,i admire u..can we meet??

    ReplyDelete
  5. em tak payahla nak tipu!

    ReplyDelete
  6. dah dahla tu hazrin faris.awk xpyh nak tipu sy.awak kan dah bhgia,xperlu lg nak kacau hidup sy.sy akan doakan yg terbaik utk awak.

    ReplyDelete
  7. Hazrin faris??..sape tu u??

    ReplyDelete
  8. lelaki yang tak pernah bersyukur dan jahat dlm dunia ni..

    ReplyDelete