Wednesday, November 2, 2011


hari demi hari.makin lama diri ini dah macam tak disayangi lagi. rase tak bermakna untuk disayangi lagi. ape yang aku merepek ni dik non?
hah memang aku nak merepek pon hari ni. rase down sangat sangat. bende yang memang aku tak sangke sangke selama ni terjadi jugak. pernah tak korang rase bila diri ni kena tipu. ye mamang selama ni aku da kena tipu. lelaki yang aku percaya siang malam. dia kate asek sibuk bekerja. ok fine aku pon percaya la..tup tup. bila bukak fesbuk semalam nampak bende yang buat aku rase nak pengsan. nak pitam.nak mati..haih macam macam yang ak rase. menggigil tangan ni..ada sape sape sudi nak bagi muka dia untuk buat stok pelempang?? memang dah lame lame aku tunggu saat ni..hahaha (tetiba nak jadi jahat pulak dah)
apa yang dia buat tuh memang sangat sangat tak boleh di maafkan.
takpe takpe mira. anda kan seorang yang tabah..haha(padahal mata da bengkak tak surut surut dari semalam) malu kot nak pergi opis mate cenggini. satu opis tau aku menangis bagai nak rak semalam.
okay mari kita meraikan hidup sebagai orang bujang..oooyeah!


p/s: tenkiu to farah seha and fara nur zahidah sebab sudi mendengar luahan perasaan saya semalam.sob.sob

No comments:

Post a Comment