Wednesday, October 19, 2011

Halu..i'm alone here

u know what. saya kat sini hampir nak jadi macam orang gile. yela kat tempat baru ni susahla nak cari geng. masing masing da ade geng. naseb bek ade farah. tapi dye dept len pulak.susahla nk chot chet chot chet dgn dye.huhu. so saya yang budak baru ni keseorangan di meja sendiri.huaaaa..nak nangis rasenye. nak usha mamat mamat hensem sorg pon takde. kadang kadang cakap dengan pc sorg sorg.makan banyak banyak sampai lebam. online sampai lebam. tuh yang membuat saya kembali berbloging..kononye..hehe.
harap harap la cepat dapat keje kawan baru. bukan tak besh keje kat sini.cume keje dye tak sebanyak macam keje kt lpm dulu (konon rajin sgt la tuh) hahaha saya da nak jadi orang gile kat sini.
tolong....

No comments:

Post a Comment