Tuesday, October 18, 2011

gudbye lembaga

yippii selamat tinggal lembaga.
padahal akula orang yang paling sedih teramat sangat.menangis bagai nak rak.last day keje kat situ mmg terharu sangat sangat. mane tak sedihnye pagi pagi lagi akak2 PT da blanje nasi lemak. cik pah yg sepatutnya aku panggil nenek da nangis dulu. ktorg pon ape lagi.air mate ni da seminggu tahan akhirnye menjurai-jurai keluar.sabar je dek non. yela da setahun asek mengadap muke yang same jek.
walaupun laki yang tak gune tuh sebabkan aku benci lembaga ni(hattuih) , tapi nasib bek ade member yang menjadi penawar n penasihat tuk ak.
to lin aku rindu nak gaduh pelok cium dgn ko.hehe farah nati da ade bf jangan lupe bgtau satu lembaga k. kak k pulak da kawen dengan tedy bear jgn lupe jmput.pg klinik mintak doktor bagi vaksin anti demam k..kak ada rindu dgn sore dye yg sedap sgt tuh.jom g karok.da kawen dgn kerol jgn lupe jemput. kak ida pulak.nt da dapat beby jangan lupe post dalam facebook k.sayang kak ida..emmuah.emmuah.



p/s: tenkiu LPM

No comments:

Post a Comment