Saturday, February 12, 2011

bak kata pepatah orang melayu sambil menyelam minum air. mana tak nya, mula mula plan nak hantar pakucu bertunang je. pastu lepas balik sempat la pulak menyinggah dekat kuala sepetang sebab nak makan mee udang semata-mata. so terpakasa la bermalam di ipoh 1 malam. dala hotel sume penoh, last last dapat jugak bilik. dala bilik tu menakutkan.macam berhantu je. mama dengan abah bilik lain, so kitorg berdua je dengan anis. dala dua dua penakut. malam tu apalagi bukak sume lampu dengan tv sampai ke pagi.hehe. besok pagi bangun dengan muka yang sememeh sebab tak dapat tido malam tadi. mana tak nya asik asik terjaga, tapi syukur alhamdulillah tak ada apa yang berlaku. lepas da siap packing barang sume nak balik, abah ajak breakfast mee udang lagi. sebab semalam dia teringin sangat nak makan mee udang mak teh. atoyaii mee udang lagi. muak dah ni. muak muak pon licin jugak.hehehe

pergh memang terbaik dari ladangla mee udang ni.. sedap giler.


ni mee udang makteh time breakfast. sedap hingga menjilat jari.nyum3..

p/s: harap harap tak kena gout la sebab makan udang banyak sangat..hehehe

No comments:

Post a Comment