Saturday, October 2, 2010

isk..isk..
da lame betol tak update blog.nk dekat sebulan jugak la. bz sampai tak ade mase nak bukak letop.
pagi keje. petang balik kemas2 rumah jap pastu terus tido. blog.fb.cafe sume terabai..huhu kesian. pic time raye pon tak sempat nk upload. yela lepas seminggu je raye terus keje. tak sempat nak beraye same2 ngan member skolah dulu.

alhamdulillah sekarang da keje. tak adela duk tanam anggur je kt umah. nk tgu grad pon lmbt lg.nsb baik da dpt keje. bukan senang nak dapat keje kerajaan ni.syukur sangat2. em so far keje okay je lg.penat la sikit.kadang-kadang tu ada la mengeluh jugak.yela nak kena cek paper UPSR satu persatu. boley tertimbus dlm paper yang banyak gile tu. fuhh.. em member2 kt sane pon okay gak. makcik2 yang da lame keje kt sini pon okay.kesian tgok dorg ot sampai tgh malam.tak larat nk agkat kotak2 yg gedabak tu.

okayla, to member2 kesayanganku nt aku dtg open house korg k.kalau yg tak dpt dtg tu sory sgt2 ye. next time kte jumpe okay. ;) emmuaahhhh syg korg.

No comments:

Post a Comment