Monday, August 23, 2010

pelik betul hari ni.nape keje asik makan jek.tak taula kenapa perut ni tak reti-reti nak kenyang.asik non stop makan jek.dahla sahur makan banyak.lepas berbuka pon makan banyak.lepas dah berbuka tu dengar pulak maksu nak pergi alamanda.apa lagi, dahla kaki ni da menggeleding lama xpergi merayau.sesekali dapat merayau best jugak. erm buat apa je kat sana, beli barang kat carefour.main game.jejalan. pastu plan nak pegi mcd kat bangi. bila da on the way nampak pulak ice room.apa lagi.tekak ni dah la lame tak makan aiskrim.so decide je pegi situ.mcd pon cancel..huaa xdapat makan GCB. sedap giler oh.

bile da sampai ice room. tengok ramai giler org kat situ. sampai berebut meja la kitorg dengan sorg pak aji ni.last2 pegi tingkat atas, rupenya melambak meja kosong.haha kelaka-kelaka bile teringat pasal berebut meja tu. :D

*pilih jek ape korg nak,makusu belanja.*hehe ;)

si anis ni kalau da berposing.mulela la mulut tu moncong2.ceh'

woh bila da sampai aiskrim-aiskrim ni terjadi lupa ingatan sekejap.terlupa nak snap pic aiskrim.ni jela yang sempat snap walaupon da separuh makan. ceh tara guna punye orang.

tengokla tu muka da bulat pon, tak reti-reti lagi.asik makan je keje.sampai lebam bijik mata.haha
tak pe taun ni tak payah nak diet-diet lagi.nati susah nak cari baju untuk raya.yela kalau badan da keding susah la nak cari baju.bulat pon bulatla.hehe ;)

*thx maksu n pakusu sebab belanja kitorg makan aiskrim, wlaupon kitorg kena bayo suku jugak* :D


1 comment:

  1. sedapnye aiskrim...nak sikit boleh??..hehe

    ReplyDelete