Thursday, July 22, 2010

semalam aku dpt call dr seorang wanita india. nama dye ms. vijaya.baik sangat2. mule2 tu aku ingat ade org nk kenekan ak dlm rancangan 'can i help you'. ala yg kat radio era bersama aznil, ray ngan hanif. (hehe perasan-perasan) yela mane xnye sepanjang ckp ngan aku asyik speaking london aje. aku pon ape lagi terkial-kial la nk jawab balik..haha last2 ms.vijaya tu cakap melayu plak.huh selamat aku..dia ckp, dia da tengok resume yg aku bagi hari tu.dye ckp ok.pastu dia suruh aku datang sok utk ienterview.mana x terkejut beruknya aku, xbuat prepare ape2 pon utk interview. so aku pon cakap la bley tak lusa pg interview,pastu dia pon ckap okla..huh selamat aku.bley la buat prepararion skit..heheheh.

Pastu ak terpiki pulak, yg sume seluar and baju kemeje aku ade kt rumah nenek. adui malasnye nk balik.dala jaoh, adela dalam 1 jam dr kuala selangor nk blik ke dengkil tu.hurm.. so aku cakap ngn mama psal masalah aku, aku pon kecek-kecek la dye utk beli suar ngan baju baru.nasib baik la dye bagi.hehe..tenkiu mama.xpayahla akak balik jaoh2. okla gtg. nak buat report yg masih lagi tertunggak. ;)



eh2..sebelum tu kepada Farah Wahida & Ainil Fadzlina semoga berjaya dlm membuat report anda.amin..

No comments:

Post a Comment